Followers

Cinta Buat Bonda

Ibu ,

Raut wajah mu yang bersinar seakan bulan berseri..
Tidak dapat ku mencari serta menukar ganti..

Ibu,

Kau telah membesarkan aku dengan belas kasihmu..
Kau berkorban untuk memeliharaku..
Tatkala aku meraung kesakitan, kau sentiasa di sisiku..

Ibu,

Tidak dapat ku bayangkan jika ketiadaanmu..
Tidak dapat ku harungi titik kehidupan tanpa suaramu..
Tidak dapat ku jalani masa masa ku tanpa gelak tawamu..

Ibu,
Engkau mengajarkan aku erti kehidupan..
Erti pengorbanan...
Engkau mendidikku dengan penuh Ketegasan..
dengan penuh keilmuan...

Aku sayangkan mu ibu..
sungguh, tiada tukar ganti, tiada dapat ku beli
tiada dapat ku mencari sesiapa seperti dirimu ibu...

Banyak kesilapanku..Banyaknya dosa ku..
Aku mengharapkan kemaafan mu ibu...

Ibu...
Hanya doa yang dapat ku lontarkan..
Hanya tangis yang dapat menjadi saksi,
Cinta,kasih sayangku padamu ibu..

sekian.. Yang ikhlas,Tulisan by dinky_iez.
I love My Mum! Pn. Halimah

p/s: all my lOVe.. will giving to Dad n Mum..



No comments:

Post a Comment